Yleisurheilu

Kalliokosken Lenkki 21.9.2019

Perinteinen Kalliokosken Lenkki juostiin aurinkoisessa kesäkelissä lauantaina 7.7.2018. Kilpailijoita ja yleisöä oli paikalla mukavasti ja kisatunnelma oli kohdillaan.

Lue lisää tästä

Kalliokosken lenkin tulokset 2018 tästä linkistä.

Kesän keskiviikkokisat lapsille alkoivat 6.6 Käpylässä suurella osallistujajoukolla!

Tulokset kesän 2018 Keskiviikkokisoista löytyvät täältä.

Halsuan Yläkoulun joukkue juhlii K-P:n maastoviestikarnevaalien voittoa!

Get Flash to see this player.

Halsuan Toivon juoksujoukkue iloisella mielellä Lohtajalla

Halsuan pieni, mutta pippurinen joukkue osallistui pm-maastokisoihin Lohtajalla 19.5.2018. Aurinko paistoi ja juoksut kulki!

HT:n joukkue sai aikaan suoranaisen mitalisateen – tuloksena yksi kulta, 3 hopeaa ja yksi pronssi, yhteensä 5 mitalia! Joukkueiden välisessä vertailussa HT sai henkilökohtaisilla matkoilla toiseksi eniten mitaleita Kälviän Tarmon jälkeen. Taakse jäi suuria seuroja roppakaupalla.

Tulokset ja kuvia kisoista löydät täältä.

HT:n kisajoukkue

Kausi käynnistyi maastokisoilla

Yleisurheilukauden kisat käynnistyivät lauantaina 5.5.2018 junioreiden kansallisilla Flying Finns maastokisoilla ja sunnuntaina 6.5. nuorten SM-maastojuoksuilla. Kisat järjestettiin Perniössä hienoissa maisemissa ja kesäisessä säässä.

Halsuan Toivoa edustivat Flying Finns-kisoissa Riko-Matti Jylhä ja Teemu Simoinen. Nuorten SM-kisoihin osallistuivat Reija-Elina Jylhä ja Jani Simoinen. Halsualaisten kisamenestys oli erinomaista suuressa osallistujajoukossa!

Klikkaa tästä lisätietoja.

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

YLEISURHEILUJAOSTO

Milla Korhonen pj

Maria Jussinmäki

Mirjami Kujala

Kimmo Riekko

Tõnis Veber

HUOM! Kaikkien Halsuan Toivoa edustavien urheilijoiden on sääntöjen mukaan oltava seuran jäseniä. Jaostojen jäseniä ja valmentajia pyydetään tiedottamaan asiasta seuraa edustaville urheilijoille.